4 Haziran 2010 Cuma

Neler Oluyor Şimdi

Ne kadar çabuk geçiyor saatler günler. Her gece uyumak için gözlerimi kapamadan önce tebessüm yerleşiyor dudaklarıma. Unutuyorum yorucu geçen günleri, geceleri 


O kadar kontrolsüz ki şu aralar vakit yetmiyor bana. 2 hafta süren finallerimden sonra hemen işe başladım sabah  8 de evden çıkıyorum bir de arkadaşlarımla buluşursam yada başka bir şey eve gelmem 11 i buluyor. Ertesi gün tekrar yeni gün sonra diğer gün ne çabuk geçiyor her gün..


Uzun zamandır merak ettiğim kitaplarımı okumaya başladım. Biri bitti üzüldüm. Hemde çok üzüldüm.


Biraz daha nette kalırım makaleleri toparlarım sonra her şeyi tamamen kapatır kitabıma başlarım. Uyumak için geç kalırım yine uyanmak içinde..


Son 5 gün böyle geçti hiç aksamadım henüz heyecanını kaybetmediği için hala mutluyum.


0 yorum: