8 Aralık 2010 Çarşamba

nım nım nııım

Günler öncesinden yaptığım planlar bir telefonla bozuluyor.
Eşyalarımı bavulumun içine fırlattığım gibi uzaklaşıyorum olduğum yerden.
Yapacağım onca şeyi geride bırakıp, bilet derdine düşüyorum.
Kalbimi atmaktan ziyade çarptıran insanların yanında buluyorum kendimi.
Güzel anlar yaşarken, kötü haberler alıyorum ama üzülmüyorum
Biliyorum olması beklenenler de olmayabilir. Planlar gibi.
Aklımdan bir sürü şey geçiyor yine
Planlarım bozulmuş olsa da, bir kez daha
yeni bir liste yapıyorum kendime
Bir de planlarını bozduklarım var
Farkında olmadan saatlerce uğraştırdığım
Neredeyse doğum günü kutlamama engel oluyordum.
Günü hatırladıkça yüzümü güldüren süprizcilere tekrar teşekkür ediyorum.
Bu yılın bitmesine günler varken beni benden alan çikolata,şeker vs dolu yeni yıl hediyemi aldım.
"2011 olmadan tüketirim ben onu"
Evet bu cümle mesaj içerikli bir tane daha istiyorum o paketten
İyi ki yazdım bunları aklıma çantamda unuttuğum
çizi'm geldi.
Öyle bi dünya benimkisi

0 yorum: